Lissely
Haar hoofd maakte een knikkend gebaar en volgde zijn bewegingen toen hij opstond. Ze keek naar zijn haar, dat verbazingwekkend goed zat. 'Je weet waar de koelkast staat, daar staat genoeg in. Pak maar wat te eten.' Ze glimlacht even en kijkt schuinlings naar haar kast, en haar borstel. 'Dan ga ik me even fatsoenlijk maken.' Ze draait haar lichaam iets en gaat zitten op het bed, waardoor het deken van haar af gleed en bleef rusten op haar schoot. 'Ik kom er zo ook aan' Ze keek naar Vinal die binnen kwam lopen met wat bloed op zijn snoet. Waardoor ze zich afvroeg hoe hij het huis had verlaten, ze kon zo snel niks bedenken en liet de gebeurtenis links vallen. Ze draaide en liet haar benen van het bed afglijden waarna ze opstond. Ze wreef in haar ogen en haalde zo wat slaap weg. Op een kalm tempo liep ze richting har borstel, die op een klein bijzettafeltje lag, links van haar kledingskast. Boven de tafel hing nog een spiegel, een kleinere, waarin haar gezicht maar net paste. Ze haalde de borstel door haar haar waardoor de blonde slierten los van elkaar in model vielen.