Illusionist World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Illusionist World

RPG waarin je al je fantasie kunt uiten.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
elerosa
Admin
elerosa

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 30

This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai Empty
BerichtOnderwerp: This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai   This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai Emptyma nov 16, 2009 12:30 am

Hallo Laughing

lange titel heah, komt het iemand bekend voor? zoja, dan weet die waar ik verslaaft aan ben
(buiten PotC is dat óók Johnny Depp, en chocola, end e film chocolat en de film tianic en alle leuke paardenfilms en muziek van kinagrannis en andere mensen die dat latijd zo leuk op youtube zetten en...... nog véél meer) Ik probeer altijd origineel te zijn, vandaar het idee zelf ook eens een RPG te maken (origineel heah, na al die duizende die geopend zijn voor deze Razz) Je kan me natuurlijk ook zien als levenloos, dit omdat ik zoveel tijd besteed aan iets wat me al zoveek voor gedaan is (levenloos ben ik dan ook wel een beetje)

genoeg onzin, nu wat nuttige informatie;
Mijn echte naam is... Robin, ik ben een meisje van vijftien en vind mijn naam een rotnaam. Elerosa Lai heb ik ooit samen met een vriendin verzonnen, leukere naam dan Robin en sinds dien bij heel veel mijn nickname. Mijn hobby's liggen bij schrijven computeren tekenen bewerken(niet in de zin van iemands gezicht bewerken maar in de zin van photoshoppen) Wat ik als sporten doe zijn paardrijden. Ik heb een verzorgpaard, een paard dat dus van iemand anders is waarop ik kan rijden, had er twee maar heb eentje laten vallen vanwege school. Verder rijd ik ook nog op een manege. Ook speel ik gitaar, ik krijg les van een jongen die naar mijn huis komt (ik hoef dus lekker niet te fietsen met zo'n joekel-achtige tas op mijn rug clown) Euhm... Ik zit nu in vier havo en heb over twee weken mijn eerste school examen week, blegh. Mijn profiel is nu nog Natuur en gezondheid + natuur en techniek maar dit gaat zosnel mogelijk terug naar enkel Natuur en gezondheid omdat ik natuurkunde laat vallen (Rotvak Razz) Enneh, ik kan heel goed verhalen verzinnen. Zo heb ik ook een keer een PO (praktische pdracht) van vierduizend woorden volgezet met onzin. In het echte leven ben ik niet een beheerder (vervelend, ik zou wel eens voor god willen spelen). Over god gesproken, ik ben niet gelovig maar heb zeker respect voor mensen die dit wel doen. Ikvind het eigenlijk wel mooi hoe mensen zoveelvertrouwen kunnen leggen in een geloof. Kerken vind ik eng, ik zet hier niet in waarom omdat ik geen gelovige tegen me wil hebben. Wat ik ook eng vind is een nachtmerrie Laughing poppen (bah, met hun starende ogen en bolle rompen) en Clowns (die zogenaamd grappig doen enkel omdat het hun werk is) Zo, nu weet je me ook hoe je m bang moet maken. Ik heb behoorlijk wat fantasie die ik vaak uit in uitgebreide verhalen. Miss. dat ik er ooit een op Illusionist zet Wink

Naar iedereen die dit allemaal gelezen heeft:
Respect, ik had zolang verhaal over niks niet door kunnen lezen king

Nu heb ik zin in kleurtjes....
dat laatste woordje is zo gelaten omdat deze gele kleur ook een kleur is (voor de blondjes onder ons, nouja... ik ben een brunnette dus dat is niet hélemaal waar)

Mijn uiterlijk Very Happy
Ik ben vrij lang en heb bruin haar dat tot mijn schouders komt, heb groen-bruine ogen die de ene dag meer groen zijn en de andere dag meer bruin. Ik hou van hakken en haat gympen, toch draag ik het meeste gympen. Met school ben ik een week naar noord italie gegaan en daar heb ik heel leuke pumps gekocht Twisted Evil Mijn schoenmaat is 38-39 (maar daar valt nog over te praten want in Italie was ik opeens een bigfoot met schoenmaat 41) Vreemde italiaanen... Die venetiërs... Ik heb in venetië een I love venezia trui gekocht en dat is nu mijn paardrijdtrui (wat ben ik toch weer nuttige dingen aan het vertellen). Al mijn verzorgpaardjes worden dikker door de hoeveelheid appels/snoepjes/brood die ik bij hun naar binnen werk..

Nu moet ik naar bed, nouja moet... ik ben moe en ziek (koorts Crying or Very sad ) en dus ga ik naar bed...

Daaaaag lieve mensjes lol! (dat lol-bord is nu natuurlijk een zwaaiend gebaar van gedag Laughing)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://illusionist.actieforum.com
Riga

Riga

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 13-11-09
Leeftijd : 28

This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai Empty
BerichtOnderwerp: Re: This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai   This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai Emptyma nov 16, 2009 9:46 am

ik ben helemaal verliefd op je geworden, mijn leveloze mutsje! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden

This Is the Day You Shall Always Remember as the Day You Met Admin Elerosa Lai
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Illusionist World :: Off-Topic :: Real-life-
Ga naar: